Welcome to Our Life

Coretan Suka Duka Bersama-sama Insan Tersayang..Moga Cinta Kami Subur Hingga ke Syurga Allah...Cinta Ku Padanya Adalah Kerana ALLAH s.w.t

26 Jul 2012

Ramadhan datang Lagi..

Alhamdulillah..syukur padaMu Ya Allah memberikanku kesempatan lagi untuk berada di bulan Ramadhan pada tahun ini...Alhamdulillah dah 7 hari berpuasa..bersama dugaan yang Engkau lebih mengetahuinya. Sesungguhnya setiap dugaan itu adalah ujian untuk hamba yang terpilih..Aku tahu Engkau Maha Mengasihani pada hambanya..setiap ujian itu Allah tahu kita dapat menghadapinya..itu pesanan yang slalu aku ingatkan dlm diri ini untuk menjadikan dr ini tabah dan kuat untuk menyelesaikannya...=)

Zara Azalea permata hati Daddy n Mommy-4 month 3week


Anakku adalah permata hatiku yang tidak boleh dinilai dengan wang ringgit..sungguh istimewa diri ini bila bergelar seorang ibu pada anak sebijak dan secomel Zara membuatkan aku lupa akan kesakitan yang pernah aku lalui ketika melahirkan Zara 4 month yg lps. Zara makin hari makin membesar dengan sempurna Alhamdulillah..=)

Dugaan bulan Ramadhan kali ini aku tiada pengasuh untuk Zara dan aku perlu berkorbankn tugasan di office demi menjaga anak kesayanganku yang masih perlukan perhatianku itu..aku bersyukur mempunyai seorang husband yang begitu memahami..Daddy pon sanggup amik CR untuk bergilir menjaga Zara..=) walaupun daddy sibuk dengan Projek RAPID nya di Pengerang tu..Thank Q Daddy..ILYSM..(*_*)

Nak dijadikan ceritanya..aku sebelum ni ada pembantu di rumah..org Medan,tapi bila di bagi balik beginilah jadi nya..(sesape yang pernah ada pengalaman ada bibik mesti tahu peel dorang nih)...nak balik Indonesia,aku bagi duit n pasport..alih2 xbalik sini dah..Hampeh!nak dapatkan bibik punyalah mahal skrg.tp xpelah mungkin ada hikmahnya semua ni..seb baik dia xbawak Zara bersama pun aku dah bersyukur sangat2. So skrg Zara tiada Nanny!huhuhu...Mommy in Trouble now..huhuhu..

DuGAan Ramadhan..Semoga Allah pertemukan kami dengan insan yang betul2 ingin membantu kami..amin!
zara sdg perhatikan toys dia yg tergantung..(=


dah ready nak pegang botol sndri dah..time ni 3 month

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.