Welcome to Our Life

Coretan Suka Duka Bersama-sama Insan Tersayang..Moga Cinta Kami Subur Hingga ke Syurga Allah...Cinta Ku Padanya Adalah Kerana ALLAH s.w.t

28 Jul 2012

ShakLEE produk terHANGAT!

my hubby selalu ckp yang aku ni memang BUYER yang bagus..tp xnak usaha menjadi tokey..hehe..aku memang cenggitu dr dlu smpai skrg..xpndai nk berniaga or cari peluang menjual..kdg2 if org mntk tolong belikan brg dr klantan aku xpernah nk amik untung..dlu2 time jadi student mmng selalu belikan baju blouse or mknn dari klntan for kengkwn..tp xpernah amik untung pon..malah bgtau hrga after tawar menawar lagi..hehe..memang xsmpai hati la katakan..

hehehe..

Skrg dah msuk Fasa Kerja..dah xjadi tukang tolong belikan dah..tapi tukang beli untuk dr sndri plak..yelah duit dah bnyk kan..cecewahhh...hehe..=p duit xbnyk tp adalah..sbb dah ada gaji sndri kan..so sesape yg menjual brgan kt opis msti dtg tmpat aku first la untuk lariskan produk dorang..hehe..dah akhirnya..Aku memang akn membelinya..ahaks..! then balik umh br bgtau hubby..hehe..Aku mmng pembeli yg ikhlas..!hehe..

xcukup beli kat opis,aku beli brg online plk..ermm..beli online ni best tau..xyah nk g kdai beratur2 lelama n online ni blh pikir pnjng cket..ikut bajet..hehe..aku ni bkn snng nk memilih brg terutamanya baju or kasut..peel belian online skrg kat ZALORA tu..baju zara n hubby aku beli online je..hehe..kualiti n perkhidmtan penghntaran bagus! =)

tajuk kat ats tu sbb apa ek?
hehe..msti nak tahu kan..so the latest one skrg aku baru je membeli produk Shaklee ngn sorang membe aku ni kt blog dia..melayang 5keping lebih not 50 tu 3hr pls..huhuhu..kali ni hubby mencabar aku..if aku dapat hbeskan produk ni dia akn belikan untuk bekalan seterusnya..hehehe..,,CABARAN diterima..! Alhmdulillah aku suka Shaklee...aku beli set penyusuan + ESP + Zink + vitamin C...so far so GOOD..hubby senyun je..(=...ada mkna..hehe..

so kat sini aku nk share cket yg produk ESP yg aku mkn tu sngt membantu ibu mnysuspt aku ni..susu xkering even tgh berpuasa.setiap 2jam zara mnyusu but Alhmdulillah susu ttp bnyk..mmng ada perubhan sblm guna esp dgn slpas amik esp ni..k jum share lg...Apa tu ESP? jum baca...


ESP - Soy Protein Isolate Powder
Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya

tulah yg boleh di sharing kan setakat ini..suggestions untuk cara mnum ESP ni yg aku biasa buat is
- ESP plus Jus Delima (F&N) - ESP + Jus Manggis (F&N) - ESP + susu Dutch Lady perisa Strawbery

Selamat Mencuba!! Nak beli boleh order dengan saya sekarang..hehehe,,,=))




 so sesape yang mungkin ada pertanyaan berkaitan ESP ni bolehla tnya saya..saya sudi berkongsi idea dan pengalaman dengan u olls..=)



1 comment:

  1. for new info:mnum ESP ngn susu perisa strawbery mmng lagi sedap...=) nyum3!hehe..try la yer..

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.